11 Ekim 2010 Pazartesi

yeni,yeniden savur yeniliği

böyle umursamaz görünüyorum ya (ben bile kendime uzaktan bakarken görebiliyorum.evet singeç) aslında öyle değil içim.ilgili, düşünceli.ama çıkmıyor.sanki durduruluyorum.püff bu püf saçmaladığımı düşünen ben'in püf'ü.yok hayır saçmalamadım,bence iyi ifade ettim kendimi.bu da diğer ben'in ortaya dikilişi.anladın ya da anla.
sanırım yeniden, yeni baştan başlamak beni bilmediğim bir hale itti. artık okul yok(koca bir eksiklik) ve çalışmak daha kolay olacak ama (ama'sı da var hanımın) sustum.
geçen gün dershaneye gittim.ek yerleştirme.umut.yine tercih yaptım ama sırf yapmak için yoksa olacak gibi değil.iki yıllık yazıp o kadar emeği çöpe atmak saçmalık.
şimdi yeniden..
aslında ne kadar çok zarflar,tümleçler,osmanlı tarihi,coğrafi bölgeler.hiçbiri zor gelmedi de birden tekrardan o yığılmanın içine girmek (burası boşlukk) ....
hayır.daha iyisini yapabilirim.korkularım sadece benim kendi kuruntularım.
hayır.dünyası yıkılmış bir ağlak değilim yada kendime acıların çocuğu havası yaratmıyorum.ooff sıkıldım ama. bu açıklamalar sanki bir şey varmış ta cevap veriyormuşum havası yaratmıyor mu pes!
heyyy bebeğim durul bakalım.sinir mi bu,sakin ol
buda karşıdan el sallayan ben :)
kalkıyorum artık. çamaşır sereceğim balkona.sonra singeç gelecek çay'a.( kırıyorum onuda hiiiç farkına bile varmadan.bu iyi değil.istemediğim bir şey.ama halim geçeçek ve gülümsemek çok eğlenceli :)
yarın dershane.
tüm bir yıl.
koca bir çalışma.
hazırım,hazırım yenilik seninle yenilenmeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder