13 Ekim 2010 Çarşamba

limon kokulu yeni bir şey

yeni insanlar tanımalıyım ya da biri olmalı.evet biri olsun istiyorum. en sırıtık halimle gülmek,eğlenmek istiyorum. şöyle koca bir adam olmalı.zayıf değil,iri.çünkü ben pek zayıf sayılmadığımdan o benim yanımda zayıf zayıf sırıtır.hem ne o öyle, sevmem.(singeç kızar) sakalları falan olsun oynanası. sanki bakkaldan şeker seçiyorum :) tüüüü bana :)
bugün dershane kaydı yapıldı.yarın sabah ders başı.hazırım yeniden.evet.
ha bide annem iki gündür nezle-grip karışımlı bir halde.çorba yaptım,sıcak bir şeyler içirdim.huzurla uykuda.
  sıralı dipnotlarım;
*singeç perşembe günü bornova'da kalmaya başlayacak.konservatuar hazırlığı için eğitim.(sözüm yok başka.hep gelir ki.evet arada gelir.ben de giderim.evet.seni çok seviyorum gileüüüm :) (yivesinleğee bu kızı)
*elöf 'le yarın görüşeceğiz.eğer aramazsam bir sürü şey olacağıma dair şeyler söyledim :) (boklu elanuya)
*caymz manisa'da.hal'i pek güzel,kadın kadın geliyor.özledim bide.(kan-revan halli)
*gök. ah gök ah. sümüklü hal'e sevindim.bu çok güzel.daha fazla farkındalık.inanç :)
*ha bide aslı'm.ankara'lı oldu hanım artıkın. az kaldı, bayrama burada :)

*küçük dünyam ve kokulu yeni bir şeyler :)

1 yorum: