5 Ekim 2010 Salı

kırık parça(ırık diyesim geldi)

geçen gün anlattığım doğum günü  kazası kalıntısı yatağımı dışarıya çıkardım bugün.hemde parça parça. ah ah :( şaka yapıyorum benimmiş gibi hissetmediğim bir şeydi zaten. o yüzden parça parça götürmek o kadar da koymadı açıkcası.annem daha işte(bilgi:aşçı kendisi) :) o gelmeden değişiklikler bitmiş olsun ki son zamanlarda iyice vurdumduymaz bir kız olduğumla ilgili ciddi söylemlerde bulunuyor.yeterlilik dereceleri bizlerden farklı.ya da bilemiyorum belkide artık gideceğimle ilgili gerçekliklerin netliği onu bu kadar öten bir anne yapıyor.yani yanlız kalmak korkutuyor sanırım annemi.söylemiyor ama söylüyor,anlıyorum :) daha küçük odayı düzenleyeceğim yani çok işim var.beni tutma yazı. evet sen yazı, blog her neyse işte :) baybay

dipnot: şu söylemler sözcüğü havalı geldiği için orada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder