26 Ocak 2011 Çarşamba

yükseköğretimgeçişsınavı hazırlığı halli

ben.
evet.
çalışmalarım hızlandı ve bilog beni bazen alıkoyduğundan birazcıcık geri durma kararı alıyorum.
kendim.
yani kendim ve ben.
tamamen bir gidiş değil, hayır.
dönemeçli :)
arada girip bakınırım, yazarım birşeyler.
içimi, hislerimi, hallerimi.
.
güzel şeyler olması için güzel hisler gerek  :)
.
midem guruldadı, aç da değilim ki!
saçmalama midecik.
.
yarın kpss tercihi de yapacağım.
.
bir kitap geçti elime, adam pisikopat ve bence fark edemediklerimizi fark etmiş ama yanlış dünyada :)
adını söyleyesim yok kitabın.
belki bitirince söylerim.
kitaba piyasa kitabı muamelesi yapılabilir, belki de öyledir.
ama okuyorum, ilginç bulduğum çok şey var.
.
bazen kalbim çok hızlı atıyor.
.
bugün dershane de öğleden sonra ek ders olmayınca eve erken geldim ve dinlendim.
.
tarih dinlemeyi, tarihi seviyorum.
.
insanlara birşeyler anlatmayı, kendimi ifade edebilmeyi seviyorum.
.
hayatı renklendirmek gerçekten çokca bizim elimizde.
sabah kalktığımızda somurtuk suratlı kendimizi, aynada görmemek çok önemli.
halimizi değiştirebilme yeteneğine sahibiz.
.
güzel geceler, iyi hisler gönderiyorum tüm herkese.

not anlamında;
tiyatro yapmayı çok özledim.
hayatım boyunca hep olucak.
hep.
istekler dillendikçe onların bizlere yaklaşma ihtimalleri çoğalır,
evet :)

sevgilerler

7 yorum:

  1. :) ne keyifli yazı.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Umarım istediğin her şey olur. Fazla kaybolma.

    YanıtlaSil
  3. kaybolmuyorum ki ben.
    yakınlardan izliyorum sizi.
    :)
    sevgilerler

    YanıtlaSil
  4. tiyatro yapmak
    bende çok özledim :)
    sahnede dizimin çürümesini özledim.
    güneşi görmeden çalıişmayı.

    bak şimdi depreştırdin :)

    kpss sanırım aynı dertten muzdaribiz.

    YanıtlaSil
  5. Blush; sahnede diz çürümesi çok güzel geldi, tiyaro sevgisi çok büyük, seninde aynı ouşu ne güzel :)

    depreşiklik iyidir :)

    tercih yapıld, bakalım artık.

    YanıtlaSil