5 Ocak 2011 Çarşamba

bulutlar hep geçerler kapılarımızdan, bakarız, burası bir yol güzergahıdır

yolculuklar gerek alemlerime.evet, bugün böyle ve duruşum bile garip.
yazınca kelimeler şekerleşip sırıtıklar, ohh :)
şarkıdan garipleştim sanırım, iyiyim, kötü değil içim.
bazenleri severim, bazenler beni bana katarlar.
hangi bazenlerdir bilemem, saçmalamak içindir bazen, bazenleri.
..
kış ne güzel, hele soğuk.
ellerim çatlarken soğukta yürümeye devam etmek  ve algıları açmak iyi, insanı yükselten birşey.
bu şarkı bir anlık, bir bazen.
..
düşüncelerle boğulmak eğlentisine giderim hep, sanki dönülmezmiş gibi.
insanlar sadece kaçıp, duymuyorlar.
oysa seslenen düşünceler çok net.
..
güzel gece, gülümsek gece
hafif..

şarkı mı?
işte !
 mehmet-gureli-kimse-bilmez.

5 yorum:

  1. bazen kimse bilmez bazen gülümsek bazen.

    YanıtlaSil
  2. bende gülümsek bir ödülün var :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bazen durup dinliyorum koşuşturan düşünceleri etraftan. Gülümsetiyor.

    Hoş.
    her zamanki tazeliğinde.
    Bazen de şarkılar.

    YanıtlaSil
  4. severim mehmet güreliyi, sen ve ben , uçurtma çok güzeldir, böyle usul usul...

    YanıtlaSil
  5. berdush; ne güzel cümle seçimlerinde anlammlılık.
    koşuştuuran cümleleri dinlemek :)

    y; mehmet güreli :)
    dediğin gibi usul usul, hafif

    YanıtlaSil