20 Ocak 2011 Perşembe

şaşırtı,ışıltılı ay,tesadüf kelimesinin garipliği.

annem;
''yaşlanınca bana kitap okur musun?'' dedi.
farkında olmadan sesli okuduğum kitabı dinlediğini bilmiyordum.
durdum.
ona baktım.
belki ben bakmadan saniye öncesi çevirmişti kafasını.
gülümsedim.
peki, olur demeye gerek kalmadı.
yaşlanınca anneme kitap okuma sözüm var.
....
yemek tatsız.
sanırım sobayı yakmadığımdan etkilenen hisli yemeklerim var.
.
şarkı açmadığımı farkettim.
yanlış.
sesler olmadan sünük olur içim.
.
seslerle iyileşsin ruhlar, dinle
.
birkaç günüdr saçlarımı at kuyruğu topluyorum.
.
uzun zaman sonra birini aradım bugün
hey mörşh! diye uynadırdı alemimden,
ağladım, konuştum, ağladım, konuştum.
dinledi ve cümleleriyle renklendi günüm.
teşekkür sayın kopal.
..
renki şalı, çantama aksesuar yaptım, çantam daha renkli şimdi :)
.
kırmızı kalemle elime biri gülen surat çizmiş,
acaba kim?
.
not olması için değil;
gırgır'ları severim.
hala içindeki mekanizmanın yerdeki kırıntıları nasıl alabildiğini anlamam.

15 yorum:

  1. Güzel olmuş bu ama =)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anneye kitap okumak.

    YanıtlaSil
  3. Yaşlanmasını beklememek de güzeldir...
    Paylaşabilmek adına...

    YanıtlaSil
  4. birgünlük; teşekkürlülerlük :)

    hemera; bu iyi :)

    Berdush; evet, gerçekten çok güzel ve eğlenceli.

    Vuslat AKTEPE; anladım, beklemiyorum da zaten, şimdiden farkında ola ola :)

    adsız; gülümsedim.

    dipbuluğ; aynı ifadeden efendim.

    YanıtlaSil
  5. sesler olmadan olmaz,kesinlikle..

    YanıtlaSil
  6. Banada masal okur musun Muka... :(
    Sana Muka diyeceğim ben. :)

    YanıtlaSil
  7. peki lili bana muka de :)
    masallar anlatırım sana yeniden yazdığım ya da önce bilindik kırmızı başlıklı kızdan başlarız :)

    YanıtlaSil
  8. acaba konuşan sesszilikten korktuğumuzdan mıdır sese duyduğumuz özlem, yoksa ses tıpkı ay gibi yalnız kalplerin "ve" ayracı mı,yani aynı şarkıyı başka şehirlerde, farklı özlemlerle tutkularla ama aynı anda dinlemek güç mü katar içimize? kimbilir...

    YanıtlaSil
  9. sevgili y; sanırım, belki de çokca öyle.

    YanıtlaSil
  10. anneye yaşlanınca kitap okumak,
    huzur kelimesinin sözlükteki anlamı gibi bir şey olsa gerek.

    YanıtlaSil