23 Mart 2016 Çarşamba

Gecenin birindeyim, bul..

..
uzun uzun oturdum öyle
müziğe bıraktım her şeyi
karışmadım işine
.
odayı aydınlatan iki adet mum var
böyle olmasını ben istedim.
netlik istemiyorum bu gece.
.
bir bardak limon parçalı sıcak suyu ile dokunuyoruz birbirimize.
sakinleştiriyor
aslında sakinim
özlediğim bir sakinlikle baş başayım.
.
öyle ki eski an'lar dan birine gittim
müzikler yola koyuldu ben arkasından
suçum yok
her şey bi an da oldu
gülümsüyorum istemsiz
yalana bak hele
gayet istekliyim
.
aldım elime bavulumu, çarptım kapıyı
gece yolculuğuna çıkıyorum,
asileştim, karışmayın
gecelerde biraz kaybolup dönerim.
eski gecelerde.
.
küçüklüğümden bir gece ilk durağım
üşümüşüm, hissediyorum
öyle alelade toplanmış saçlarım
yanaklarım kızarık
.
tamam,
uyu biraz.
..

2 yorum:

  1. Merhaba. Sizi takipteyim. Hüdaydalı selamlarımla.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Selamlar benden, görüsmek dileğiyle..

    YanıtlaSil