13 Eylül 2013 Cuma

Karabiber bana baktı, siyah ojem çok kızgın!

Nesnelerden kaçmak istediğim garip bir gün..
Bir sürü şey oldu, oluyor.
Durmadan büyüyorum, bu korkutucu!
.
İzmir'de son zamanlarım bir hafta sonra Ankara'ya gidiyorum..
(gidesi yok)
Resmen üçüncü sınıf oldum.
Bu inanılmaz.
Şu an sınava hazırlanırken buraya yazdığım günleri hatırladım.
Oha zaman, çok acelecisin.
.
Yalan atmaya bayılmıyorum tabi ama yalancı gibiyim.
Blog yazmak askıya aldığım en iyi konulardan.
Uslanmaz biri oldum bu konuda, söz verişlerimin haddi hesabı yok.
O yüzden söz vermiyorum artık.
Söz değil.
.
Annem çok çalışıyor, o pamuk elleri yumuşacık değil!
Güzel annem, hep ol sen.
Gözlerimin hemen dolası mı var yoksa ağlamak mı istiyorum?
.
Dışarıda hava çok güzel ama çıkıp güneşi selamlayasım yok.
.
Güzel şeyleri unutup, sırt çevirip başka seçeneklerle keyif alan hoppa insanlardan değilim ben.
Sadece uzaklaştım çünkü net görebildiğim bir şey yoktu.
Ama sonuç olarak şu an o güzel kafalı insana sırt çevirmişim gibi hissediyorum.
Ama sadece ben miydim giden?
Belki.
Kendime çok fazla haksızlık ettiğimi fark edip affettim kendimi, umarım o da tekrar gülümser bana..
.
Güzelliklerimden biri Çanakkale'de, ev kurdu bu sene, bir evim daha oldu.
Bir diğeri Kocaeli' de okuyor.
Bir diğerini bilmiyorum ama özledim.(daha fazla açıklama yok)
.
Kahvaltı tabağımda beş adet zeytinden son bir tane kaldı.Onu yiyesim yok, bana yan yan bakması hoşuma gidiyor.
Çay kendiliğinden doluyor sanki.
Tek başına kahvaltıları severim, bazen.
Çünkü bazen sevmem.
.
Burada şimdi hatırladım 24 eylül doğum günüm :)
Nedense eylülde doğmuş olmak sanki özelmişim gibi hissettirir ve 24 sayısı sıcacık kollarını hep açar, sarıp sarmalar.
Doğum günümle ilgili daha fazla konuşmucam, abartılması taraftarı değilim ve bu konuda duygusal bir bakış açım var.
.
Ha bide hazır pastalardan hiç hoşlanmam.
.
Sevgilim olan şipşişko beni çok özledi hatta özlemekten bitap düştü diyebilirim.
İstediğimde bu değil miydi?
Peki niye kahkaha patlatmıyorum.
Çok garipsin çok.
.
Bir de şu karabiber hakkında söylemek istediğim bir şey var.
Kendisi sevdiğim bir baharattır ve siyah ojemle aralarında başlayan kıskançlık krizi izlenmeye değer.
.
Ruhunuzu sevin, üzmeyin, gülümsemek zor değil nasılsa.
..
Sevgiyle..

Mörşıl.

2 yorum:

  1. "Kahvaltı tabağımda beş adet zeytinden son bir tane kaldı.Onu yiyesim yok, bana yan yan bakması hoşuma gidiyor. " kıkırdadım..ne güzel bakışma sahnesi...
    şaka bi yana 3. sınıfsın harika..Şipişkonla da iyisin sevindim..annenle ilgili sözlerin buğuladı gözlerimi..neyse ben şimdiden 24 den önce seni sarmalıyor doğum gününü kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Rosemary :)

    sen nasıl bir güzelliksin ki yorumlarınla yüzümde güller açıyor hemen :)
    şaka gibi dimi ben de inanamıyorum hala :)
    evet şişko patatesle pek iyiyiz, maşallah :)
    annem evet :)
    teşekkür ederim güzel doğum günü sarıp sarmalaması için..
    ...
    sarılıyorum çok.
    kalpkalpkalp

    YanıtlaSil