10 Mart 2017 Cuma

kurumuş bir kiraz sapı'nda uçuyoruz seninle bu gece.

.
Eşlik ediyor şu an,
https://www.youtube.com/watch?v=jPqVoaJZWFc
.
Evde olmanın en güzel yanı
bilmediğin bir yerde olmamak sanırım.
(bundan da emin değilim)
.
Kuruyan ellerimin çaresi kimde?
Hangi kremde kalmıştık en son?
.
Karamsar olmamak niyetiyle bocalayan
gökdelenler içindeyim bu gece.
Ben değil, gökdelenler karamsar..
.
Bu gece otursana benimle,
İç şu acımsı şeyden.
Sen çok seversin böyle tatları.
.
Acı dediğim bitki çayı, korkma.
Kiraz sapı dahil,
en kurusundan.
.
Ayaktayken gözlüğümü de getirir misin Ayş?...
diye seslendim.
..
(Bir an Ankara'daymışım gibi hissettim.
Evimizin salonunda kalkmaya üşendiğim bir anda buldum kendimi.)
.
Bunlar hep bitki çayının etkisinden oluyor,
en çok da kiraz sapı uçuruyor.
..
Sen anlarsın, bazen en çok sen.
Şimdide anladın..
(Okuduğunu biliyorum tabiki de :))
.
Not:Benim japonkafalım, güzelim, can'ım ev arkadaşım, seninle geceleri odama vuran kırmızı ışıkta, yatağa uzanıp müzikler dinlediğimiz zamanları çok özledim, hep özlicem bil istedim..

Not: Hayaller bizi o eve usulca bırakır nasılsa, sen tut elimden.
.
İzmir'den bildiriyorum
Kaptanlıktan istifa eden bir Mörş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder