14 Kasım 2012 Çarşamba

yaşıyorum valla bak!!

geldim
artık gitmem
gitmicem
çok yazasım var yine :)
.
Şu an sekiz kişilik yurt odamda, loş ışıkta yazı yazmaya başlamak kadar eğlendiğim bir durum daha yok.
.
Ankara'ya kış geldi millet ve kış benim bildiğim İzmir kışı gibi sonbahar havasında geçmiyor buralarda. Ancak bu Ankara'yı sevmediğim anlamına gelir mi?
hayır gelmez
ve resmen kanım ısınıyor kendisine.
.
iki dakka önce kocam aradı
yani sevgilim
yani şişko sevdiceğim
yani böcek :)
.
Bugün balık yedik bol salatalı ve İzmir daha bi yakınlaştı. Teşekkürler sayın insan :))
.
Sana karşı boş değilim şişko, kafanı yerim.

NOT:  Ruhumu şenlendiren bir adam var ve kayıtsız kalamıyor kalbim hem kalmasın zaten. Zaman çok çabuk kaçıyor bizden. Eee o zaman neden duruyorum güzellik gelmişken kapıma..

3 yorum:

  1. Hoşgeldin yeniden aramıza..:))

    YanıtlaSil
  2. :)

    dedim ya önceki yazında ankara yaramış sana.
    :)

    YanıtlaSil
  3. rosemary: homhoşbulduk :))

    dipbulueyç: ben de seni özledim :)

    YanıtlaSil