30 Aralık 2010 Perşembe

sanırımgökyüzüseverkapıdakirenkliçiceklerinseslerini

anlamadım, gözüm yaşarlandı.
nedendir, durduk yere yaşarması gözün?
.
kırmızı elmadan kurt çıktı.
hala yaşayan kurtlar olması ne iyi.
.
tırnaklarımda yavru ağzı oje, kadınlık baskın.
.
kalın bir yüzük güzel hislere eşlik, kadınlık.
.
birileri uykuya mı gitti?
giderler mi uykuya gün batmamışken?
.
rüzgarlara sor, dillenirler.
.
yenilikleri kazan ruhuna,
hem bu yeni yıl şimdiden sevdi hayatı.
.
eski yılımda kalan yamalarım ne kadar da renklendirmiş köşedeki yastığımı.
.
pijama giyme rahatlığıma laf ettirmem,
seversin.
.
uyurken kolunu açıtabilirim,
ağır bir beton yığını kadar serttir uykulu halim.
ama dur!
belki eriyik çözeltilere dönüşürüm.
.
o romanı, son yüzüncü sayfasında bıraktım.
tamam, tekrardan tanıklık ederim çan seslerine.
.
bu göz nezlesimi?
akan damlaları hissetmemem normal mi?
acır gibi.
.
bugün eve gelmeden karnımda ziller ötmeye başlayınca, servis yolunda iki tane boyoz aldım.
adam kibar davranıp, yanına bi de ıslak mendil koydu,
akşamüsütü alışverişini sevdim.
.
sanırım ışıklı akşamlar renk katarlar içime.
ya sen?
.
yola çıktık.
.
bana şu paptyalardan al,
bide olmazsa olmazım çubuklu kraker.
.
tamam,
hadi sesleri dinleyelim.

9 yorum:

  1. Bu aralar benim gözlerim de durduk yere sık yaşarıyor. Şu anda da o moddayım. Günde 3-4 saat uyumaktan bu hallere düştüm.

    YanıtlaSil
  2. bedbaht ahh ahh! ölürüm hüznümden..

    YanıtlaSil
  3. Tarzına bayılıyorum. Ciddi konsantre gerektiren yazılar yazıyorsun. (:

    Göz yaşları kalbin cilasıdır. (:

    YanıtlaSil
  4. ilnevyA; geçmişler olsun efendim, yeni yılda akmasın hiç :)güzel seneler..

    MARY DAIMON; kelimeler ne de başkaldırırlar aleme :)
    güzel seneler dilerim..

    8ex-en8; size de güzel seneler :)

    Berdush; gülümsedim bayım, teşekkür ederim :)
    oysa ki hepsi birden çıkan cümleler.
    hep iki dakika diye girip, klavyede karalayıp çıkarken oluyor :)
    güzel seneler diliyorum..

    Telekinesis; işte bu iyi, yani mantıklıdır :)
    yazı ben, ben yazıdayım, hallerim, gelecek, geçmiş hepsi içinde karmaşıklık :)
    güzel seneler efendim..

    YanıtlaSil
  5. yavruağzı, rüzgar, pijama, papatya, boyoz :)

    bu kez sen uyudun sanırımsam.
    :)

    YanıtlaSil
  6. :)küçük bir yanlış anlaşılma uykulu sandırmış halimi, farkındasız mörş seni uykulu sanarken.

    YanıtlaSil
  7. ne oldu. anlatır mısın. dershane, sağlık, testler, annen, baban, arkadaşların. bişi mi oldu seni üzen.

    YanıtlaSil