18 Mart 2017 Cumartesi

Şarkı boyunca gözünü kapat dedi çekik gözlü kadın.

...
https://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU
.
bir lunaparkın ortasındayım, hiçbir şey dönmüyor.
.
yeşil bir bahçede kurumuş bir saksı çiçeği gibiyim,
izliyorum dünyayı.
.
ilkbaharda açmış bir papatyanın uçup giden çiçeklerinden biriyim,
savruluyorum öylesine.
.
gecenin köründeki en güzel anının birinde bir kanepeyim,
kucaklıyorum anıları.
.
koca bir şehirde iki kişi olmanın verdiği hissim,
umut doluyum ama sabırsız.
.
kendi evimde deplasmandayım,
karmakarışık bir çorbaya benziyorum.
.
sokağa bakan bir pencereyim,
şehrin ışıkları altında akıp giden hayatı izliyorsun benimle.
.
büyüyoruz her an gibi, savrulduğumuz zamanlardaki gibi..
.
şarkı çalıyor ya haksızlık etmedim,
dediğin gibi yapıyorum gözlerim kapalı.
..
.
*Gece 12'yi geçmeden bal kabağına dönüşen bir Mörşıl bildiriyor.
..

1 yorum: